“ben hala bıraktığın yerdeyim ama inan gelmeni istemiyorum.”— (via sozlerindekaldim)
(Source: birkackadehsarapp, via sipasiniri)
Bir ara tünelin ucunda ışığı gördüm biliyon mu ?
Dedim ben burdan çıkarım, güneşi görürüm.
Meğer gördüğüm üstüme gelen trenin ışığıymış.
(via sipasiniri)
“olanlar oldu tanrım, bütün bu olanların ağırlığından beni kolla”
(via kitaplardakaybolmus)
(Source: fearless-man, via gidenin-caresi-yok)
yanına gelmeyi o kadar çok istiyorum ki. ama bunu sen bilmiyorsun. yollar biliyor, otogarlar, otobüsler biliyor. gecenin karanlığı biliyor, sabahın köründe yakılan titrek bir sigara bile biliyor. ama sen bilmiyorsun. sen bilmeyince hiçbir şeyin önemi kalmıyor.
(via papatyavesigaraaaa)
(via 7-his)
çok karışığım. bir yanım her şeyin olması gerektiği gibi olduğunu, başıma gelen her şeyi hak ettiğimi ve kabullenmem gerektiğini söylüyor. diğer yanım ise hala umutlu ve bir şeylerin düzeleceğini söylüyor. bu ikisi arasında ben eziliyorum.
yormadan sevmek çok sevmekten daha önemli bir yerde
(via kimdirkim-com)
Bir zamanlar sana içini dökenin şimdi içini sökmesi…
(via kendimlesavaslarim)